LEVERANS
Hur lång är leveranstiden för mitt paket?
Vi har en leveranstid på normalt 1-5 arbetsdagar.
Denna leveranstid gäller oavsett vilket leveransalternativ du väljer. Om du saknar ett leveransbesked efter 5 dagar, kontakta oss via Email.
Vid större kampanjer reserverar vi oss för att leveranstiden tar något längre tid.
Hur länge ligger mitt paket kvar hos Postombud?
Ditt paket ligger kvar hos ombudet i 7 dagar. Om du väljer att inte hämta ut ditt paket hos Postombud, kommer paketet automatiskt att returneras tillbaka till vårt lager.
Om man inte hämtar ut paketet har Teknikjättensverige rätt att debitera en avgift på upptill 250 sek för nedlagt arbete och fraktavgifter. Observera att outlöst paket inte faller inom ramen för ångerrätt eller fria returer.
Jag har råkat radera min SMS-avisering. Kan ni skicka ett nytt SMS till mig?
Vi har ingen möjlighet att skicka ut en ny SMS-avisering till eftersom dessa hanteras av Post Nord. Du kan enkelt hämta ut ditt paket med hjälp av ditt kollinummer tillsammans med giltig legitimation.
Betalning
Vad är kortbetalning och hur fungerar det?
Kortbetalning innebär att du genomför din betalning med hjälp av ditt bankkort. För att genomföra köpet behöver du ange ditt kortnummer, kortets giltighetstid samt din CVC-kod.
Beloppet kommer att registreras som en reservation på ditt konto och dras först när vi har skickat ditt paket ifrån vårt lager.
För kortbetalningar samarbetar vi med Stripe.
Vilka betalkort har jag möjlighet att betala med?
Du har möjlighet att genomföra ditt köp genom Kortbetalning om du använder ett svenskt kort utställt av VISA eller MasterCard. Det är inte möjligt att betala med ett kort som är utställt av en utländsk bank.
Beställning
Kan jag ändra eller avbeställa min order?
Vi har möjlighet att göra vissa typer av ändringar eller avbeställa din order så länge ordern inte har printats ut på vårt lager.
Om du önskar avbeställa eller ändra något i din order ber vi dig att kontakta oss snarast via ”kontakta oss” formuläret
Jag har inte fått någon orderbekräftelse, vad beror det på?
Din orderbekräftelse skickas automatiskt till den e-postadress som angavs i kassan i samband med orderläggningen.
Om du inte har mottagit din orderbekräftelse, vänligen titta efter i din skräppost. Om din orderbekräftelse inte finns i din skräppost ber vi dig att kontakta vår kundservice för att säkerställa att ordern har gått igenom vid köptillfället.
Retur & Byte
Jag vill returnera en vara i min beställning, hur gör jag?
Kontakta oss via email och ha ditt ordernummer till hands.
Kostar det något att göra en retur?
Nej, vi erbjuder dig som kund fri retur. Det enda du behöver göra är att skriva ut och använda den returfraktsedel som skapas i samband med att du registrerar din retur.
Observera att paket som inte hämtas ut hos ombudet debiteras med 250 SEK.